Lahko branje

Lahko branje

V Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika na Ravnah tudi odrasli beremo za bralno priznanje.

Bralna značka za odrasle se imenuje Korošci pa bukve beremo.img 00000992

K branju vabimo tudi ljudi, ki težko berejo.

Za njih imamo lahko branje.


seznam knjig  SEZNAM KNJIG ZA LAHKO BRANJE:

V knjižnici vam priporočamo, katere knjige so zanimive.
Knjige lahko izberete tudi sami.

 

Prvo knjigo je napisal znani pisatelj Primož Suhodolčan.
Govori o Tini Maze – naši najboljši smučarki vseh časov.
Resnična pravljica ima naslov Tina in medvedja moč.


Tudi drugo knjigo je napisal domačin, Aljoša Hancman.
Pravljica ima naslov Zaklad pod hribom.
Spoznali boste vas Leše, Leškirja in prijatelje.


Tretja knjiga so čudovite Pesmi in pesmičice.
Napisal jih je Vinko Möderndorfer.


Četrto besedilo ima naslov Slovenija.
Zanimivosti o Sloveniji so zbrali na Univerzi v Mariboru.


Peto besedilo ima naslov Kraji v Sloveniji.
Zanimive opise slovenskih krajev so pripravili na Univerzi v Mariboru.


Zadnja knjiga so Zgodbe iz mesta Rič-Rač.
V zgodbah nastopajo otroci.
Nekatere stvari si otroci domišljajo.
Knjigo je napisal Lojze Kovačič.


Za bralno nagrado je treba prebrati dve zgodbi in eno zbirko pesmi.

Seznam oddajte v knjižnici do 9. aprila 2018.

Seznam lahko oddate tudi preko elektronskega obrazca na naši spletni strani.

Prijetno branje!

Zgibanka

Naslov

Koroška osrednja knjižnica
dr. Franca Sušnika
Na gradu 1
2390 Ravne na Koroškem
Slovenija
e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Telefon

02 870 54 20 - izposoja
02 870 54 21 - informacije
02 870 54 24 - direktorica
02 870 54 22 - uprava
02 870 54 30 - fax
02 620 48 72 - bukvarna

Zunanje povezave