Lahko branje

Lahko branje

V Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika na Ravnah beremo za bralno značko. Bralna značka za odrasle se imenuje Korošci pa bukve beremo.img 00000992

K branju vabimo tudi ljudi, ki težko berejo. Za njih imamo lahko branje.

V knjigah bomo iskali lepe misli in prijazne besede.

 

Bralni meni za lahko branje

dec 2018 47


Knjižica Korošci pa bukve beremo - Branje za odrasle z bralnim menijem
 

Informacije:


contact    Petra Makuc
Telefon.    02 870 54 21
1436980752 mail    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Naslov

Koroška osrednja knjižnica
dr. Franca Sušnika
Na gradu 1
2390 Ravne na Koroškem
Slovenija
e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Telefon

02 870 54 20 - izposoja
02 870 54 21 - informacije
02 870 54 24 - direktorica
02 870 54 22 - uprava
02 870 54 30 - fax
02 620 48 72 - bukvarna

Zunanje povezave

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje strani in vodenje statistike ogledov. Več si lahko preberete tukaj.
se ne strinjam
se strinjam