V Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika na Ravnah beremo za bralno značko.
Bralna značka za odrasle se imenuje Korošci pa bukve beremo.
K branju vabimo tudi ljudi, ki težko berejo. Za vas imamo lahko branje.
V knjigah bomo iskali lepe misli, prijazne besede in novo znanje.
![]() |
Petra Makuc |
![]() |
02 870 54 21 |
![]() |
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. |
Koroška osrednja knjižnica
dr. Franca Sušnika
Na gradu 1
2390 Ravne na Koroškem
Slovenija
e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
02 870 54 20 - izposoja
02 870 54 21 - informacije
02 870 54 24 - direktorica
02 870 54 22 - uprava
02 870 54 30 - fax
02 620 48 72 - bukvarna
01 563 49 01 - Bibliofon
031 909 001 - Bibliofon
Cobiss | - | Podaljševanje gradiva |
Iskanje gradiva | ||
Najbolj brane knjige | ||
Kamra | - | Digitalne zbirke Slovenije |
dLib | - | Digitalna knjižnica Slovenije |
Izum | - | Vprašaj knjižničarja |
Bibliofon | - | Podaljševanje izposoje |
Dobre knjige | - | Dobre knjige |